Glee'nin Unutulmaz Sahneleri

16:17


Bir çoğunuz biliyordur belki, Glee en çok sevdiğim 3-4 diziden bir tanesi. Geçen yıl 6. sezonunun ardından final yaptı. Sizde benim gibi diziyi çok özlüyorsanız ve unutulmaz sahneleri tekrar tekrar izlemek istiyorsanız artık bir şansımız var. (Biraz reklam yazısı gibi oldu ama neyse.) Glee'nin en sevilen sahnelerini, Derya uzun süreden beri youtube yüklemeye çalışıyordu ama telif haklarından dolayı youtube videoları kabul etmiyordu. Sonunda youtube videoları kabul etmeye başlamış. Yavaş yavaş videoları yüklemeye başladı. Videoların hepsi 720p ve türkçe altyazılı, yani internette bulması imkansız. Umalım ki Derya sıkılmadan Glee'nin neredeyse 600'den fazla olan performansını yüklesin.
Buıraya tıklayarak Derya'nın tüm videolarına ulaşabilirsiniz.
Bunlarda benim favori Glee performanslarım.






İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. Yazıyı görünce Glee'yi özledim yahu :)
    Bu performansların arasına bir de Smooth Criminal çok iyi gitmez miydi? Gerçi Santana'nın bütün performanslarını peş peşe sıralamaya da kalkışabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giderdi ama Derya daha yüklememiş o performansı. :)

      Sil
  2. selam. glee'yi sadece ekşiden biliyordum hiç izlememiştim. ama natalie imbruglia'nın bu şarkısını çooook severim, tavlandım. :) sanırım sayende bir kaç bölüm bakacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa birine satmayı başardıysam çok sevindim. :) İzle yorumlarını da bekliyorum. :)

      Sil