Ally, Billy ve Birazcık Ben

00:43


Çok şükür iyiyim, merak edenlere haber edeyim dedim. Sağlığımı dileyen herkese de çok teşekkür ederim.
Hastalıklar ya da kendim hakkında konuşmak istemiyorum, o yüzden uzun süredir bir şey yazamıyorum bloga.
Ally Mcbeal hakkında konuşmak istiyorum. Yine özlediğimi fark ettim. Bilmeyen varsa söyleyeyim, en sevdiği ilk 3 diziden biridir. Hala unutamam, hala arada fotoğraflarına bakarım, youtubedan videolarını izlerim. En yakın zamanda da baştan başlamak istiyorum.
Şöyle yarı çıplak uzanamadım birileriyle halıların üstüne, yanar yanar ona yanarım. Ally ve Billy'e çok özeniyorum; ama sonumun Ally gibi olacağını düşünmeme rağmen umarım olmaz demek istiyorum.

İlgili Yayınlar

5 yorum

  1. geçmiş olsun çok. umarım her şey yoluna girer..
    diziyi yazdım kenara. özlemişim seni ve önerilerini:)) iyi ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoluna giriyor sanırım yavaş yavaş. Ama burayı ağlama duvarı olarak kullanmaya da biraz ara vermek istiyorum. Kesinlikle izlemelisin, senin beğeneceğinden eminim, az biraz zevklerini anlayabildiysem.

      Sil
    2. seni yakalamışken ve unutmadan söyleyeyim..:)
      'how to make it in america' izliyorum. NewYork sevdiğini bildiğimden, izlemediysen bi bak derim.

      Sil
  2. iyi olmana çok sevindim lazy. :)
    Ally Mcbeal'i sanırım sayende tanımış olacağım. o halı sahnesi aklıma Buffy ile Spike'ı getirdi, sevimli ikiliydi... (tamam, sevimlilik açısından o kadar da değil.) ama oldukça beğenirdim. Galiba resimde ki çift Ally ve Billy. karakterlerin uyumlarını şimdiden sevdim, evet biraz isim etkisi olduğu kadar resimlerin ve senin anlatımının da etkisi oldu. çünkü ne ara birisi bir konuyu hevesle anlatsa, bende ki merak hat safaya ulaşır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bende merak ettirmek ve sevdirmek için özellikle seçiyorum resimleri. :) Etkili olmasına sevindim. :)

      Sil